Mutfakta neler oluyor?!

Stajım başladı! Izgara-tava bölümündeyim. İlk haftam yarından sonra tamamlanmış olacak. Akşam vardiyasında işler daha az yorucu...
Keyifli bir Temmuz menümüz var, restoranda müşteri olup yiyesim var... Cıssss, cosss, çıtçıtçıt sesleriyle birlikte inanılmaz sıcak, inanılmaz keyifli bir ortamda pişirirken pişiyorum.
Gerçekten çok ama çok sıcak, öyle böyle değil... Zorlukları yazacaktım ama içimden gelmedi, çünkü inanılmaz mutluyum.
Gelin, mutlulukla pişen yemeklerimizi yiyin... İnanılmaz lezzetliler. Mutfak ekibinin uyumu, mutluluğu gerçekten yemeğe yansıyor (İlk şefimiz Joshua Cohen bunu hep vurgulardı).
"Soğuk Enginar Çorbası" favorim, içinde süprizi de var! Mmm... "Limon Soslu Levrek" pişirmekten en keyif aldığım yemeklerden biri... Hanea'nın "Romlu Dondurması"na bayılıyorum. Diğer bir bomba ise "Izgara Ahtapot Bacakları"! Soğuk bölümünde olmadığım için zeytinyağlılarla sadece ön hazırlık aşamasında haşır neşir oldum. Bir kere "Zeytinyağlı Ispanak Kökü" pişirdim... Ispanak kökü inanılmaz lezzetli bir şey. Pişirin.
Bu arada uzun zamandır evde yemek pişiremiyorum. Bir tek kahvaltı için peynir topları yaptım kendime, akşam yorgunluk rakısına meze de olabilir... :) Peynir topları fikrini birisinden aldım ama aklımda sadece topu kaldığı için gerisi benden... Bir ara o konuda aydınlanmanızı sağlayacağım...
Son olarak, gelin de yemek yiyin! ;) Geleceğiniz yer İstanbul Culinary Institute...

Yorumlar

Popüler Yayınlar