Mesleğe bir adım atmak...

Ufak bir adım... Bilindiği üzere yemek yapmak istiyorum, ekmeğimi bu işten kazanabilmek istiyorum. Bugüne kadar zorluklarını çevremden duyduklarımdan bilirken, bugün zorlukları deneyimliyorum... Henüz nitelikli bir eğitim için fırsatım yok. Ancak, alaylı olmayı becermek de bir marifet sayılır :P.
Bir restoranın açılış operasyonu, kalori hesapları, maliyet hesapları, menü oluşturma, servis, hijyen, tedarikçiler vb detaylarda ufak ufak deneyimlerim oldu. Izgaracı bile oldum... Cehennem sıcağında haftada 6 gün çalışmayı da tadıyorum. Mutfakta olmasam da... Sıcakta ızgara başını, tüm gün ayakta durmanın ayaklara verdiği hasarı deneyimledim.

Açıkcası, MSA'dan mezun iki arkadaşımızdan daha bilgili olduğumu bile görünce, hevesimin beni çok doğru bir yola soktuğunu anladım. Ama öğrenecek çok şey olduğunu da görüyorum.

:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar