Şu dünya nasıl da değişivermiş bir çırpıda, hiç farketmeden. Daha ilk okuldaydım, bundan 20 sene önce, "Hayat Bilgisi" diye bir dersimiz olduğunu anımsıyorum, yanılmıyorsam o derste mevsim sebzelerini ve meyvelerini öğretiyorlardı. Demek ki ilköğretimde öğretilmesi uygun görülen bu bilgilerin bir amacı varmış! 20 sene sonra hatırlasam da, geç olsun güç olmasın diyorum...

Diyorum da, görüyorum ki oldukça güçleşiyor... 20 sene önce bana ilkokul sıralarında öğretilen bilgilerin bugün öğretilememesi ya da uygulanamaması ne kadar acı... 

Yorumlar

  1. Elif bu posteri yapanı biliyor musun? Yaptıranı peki? Sevgili arkadaşım Ayfer geçtiğimiz yıldan beri bir kaç arkadaşının yardımıyla ilkokullarda tat eğitimi veriyor. Bu posteri de onun için eşi Erkal usta (ben ona öyle diyorum) çizdi. Kartpostallarını da yaptırmışlardı, pek severim ama kıyıp da kimselere gönderemem! (Programla ilgili ayrıntılı bilgi için:
    www.yagmurboreg.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim! Ben de çok çok beğendim! Hatta bir süre masaüstümde kullandım. Erkan Usta'nın ellerine sağlık! Projeleri uzaktan takip ediyorum. Fırsat kollayıp dahil olmayı da çok istiyorum.
    Bu arada, posteri izin almadan kullanmış oluyorum ama üzerinde Çekül'ün ve Slow Food'un logoları olduğu için eklediğimi belirtmek isterim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar