bloggin' bloggin'

Bildiğiniz her şey değişir, gelişir... Profesyonel eğitim sürecim boyunca bilmediğim pek çok şeyi öğrenmeye devam ediyor ve gelişiyor olacağım. Gündelik mutfak deneyimleriyle edindiğim pratik kendi damak tadım etrafında şekillenmişken, profesyonel teknikler ve bilgiler bana aslında bildiklerimin ne kadar az olduğunu gösterdi. Kendimi profesyonel ve harika yemek yapan biri olarak göstermedim, zaten bu yüzden blogumun adı "Delicious - Not Delicious"; aynı zamanda damak zevkinin kişiden kişiye ne  kadar değişebileceğinden...

Sonraki günlerde edindiğim deneyimler doğrultusunda paylaşımlarda bulunmak istiyorum. Haftaiçi yorgun düştüğümden pek araştırma yapasım yok ancak araştırmak ve paylaşmak istediğim nice konu var.

Kesin olan bir şey varsa, her gün yeni bir profesyonel ve lezzetli deneyimin ve bilginin sahibi oluyorum. Bunu gözardı etmemeli. ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar