Lezzetsiz bir şeyler: köpek yemeği / Something definitely not delicious: dog food

Şu anda bütün evi hayvansal bir koku kaplamış durumda. Köpeciğime bol vitaminli, proteinli bir yemek yapıyorum. Hem de koca bir tencere...
Dün kasaptan kocaman bir torba kemik geldi. Dana kemiği. O kadar çok ki, yarısı bile fazla geldi bize. Kalanını komşunun köpeciğiyle paylaşacağız. Neyse, kemikleri bir güzel kaynattım. Pek güzel, kemik suyu çıktı. Kemiklerden çoğunu ayırdım, tek tek buzdolobı poşetlerine koydum. Soğuyunca donduracağım ve  havaların ısınmasıyla tek tek önüne atacağım. Suyunu ise hiç ocaktan almadan, içine patates attım (normalde koymuyordum ama evde pek sebze kalmamış, dün köpek sahibi bir tanıdığımız da patatesi söylediği için...). Elma vardı, elma da mutlaka koyuyorum. Ve de pirinç. Çok miktar kepekli pirinç ve az miktar beyaz pirinç. Pişmek üzere. Biraz lüks bir mama oluyor ama canım, ayda yılda bir defa...
Umarım, Marvin için lezzetli olur :) Sevgili kedim Pıtpıt'ın da tadına bakmasını istedim ama kabının sadece etrafında dolanmakla yetindi...


Making of a dog food: I feed my pets with packaged foods. It is easy and clean. But sometimes, i feed them with homemade food. I am not sure which one is the healthiest one, but if you love cooking, you should also cook for your pets.

I boil up some calf bones then, i bagged the bones and freeze them to give Marvin (the dog) later on. By the way, while the water is boiling i add large amount of brown rice and a handful of white rice. Before that, i put largely chopped potatoes and apples (i prefer carrot rather than potato). Boil down all and it's ready! Bon appetit, dear dog!

Yorumlar

Popüler Yayınlar