Çorba Günü

Yorgunluğa alışamamışken, bir de sınav stresi yaşıyorum. Güzel güzel... Ne olduğum ortaya çıkacak böylece... Hep beraber, yardımlaşa yardımlaşa neşeyle öğrendik...
Bugün bir iki fotoğraf çektim; telefonla...

Reçeteleri paylaşmam doğru olmayabilir, ama ilerleyen zamanlarda malzemeler konusunda fikir paylaşımında bulunabilirim.



Turuncu olan "havuç çorbası", kırmızı olan "gazpaço", yeşil olan ise "kremalı brokoli çorbası"...

Gazpaço'muzu kişnişle süslediğimizi görebiliyorsunuzdur; maydanoz değil yani... Ayrıca bu çorbayı pişirmedik hatta biraz soğuttuk. İçindeki malzemelerden de anlaşılabileceği gibi tam bir yaz çorbası. (İçinde domates, salatalık filan var...)

Bütün malzemelerimizi sınıf arkadaşlarımla birlikte hazırladık; doğradık, püre yaptık, pişirdik vs vs... ve yedik. Afiyet oldu. :)

Sınavda başarılı olalım. Hep pişirelim, hep yiyelim. Mutlu olalım.

Yorumlar

  1. Gazpaçoya bayılırım. Cordoba'da en güzelini yedim, yani bana en güzel gelenini. Buzzz gibi, bira bardağında...

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk defa tadına baktım. İlk defa da yaptım... Sanırım farklı malzemelerle daha mutlu olurdum.
    Üçlüden favorim kremalı brokoli...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar