Bodrum Kasım'da güzel...

Bir kaç günlüğüne Bodrum'a kaçtım. Huzur doldum bir miktar, doyamadım...

Halikarnas Balıkçısı'nın "Mavi Sürgün"ünü uzun zaman oldu okuyalı, tam hatırlayamıyorum ama Bodrum'a girişi öyle güzel anlatır ki; işte o an ben de oraya sürgüne gitmek istedim, bir daha dönmemek üzere... Denizi gördüm ve işte yüzümde bir gülümse, bir daha gitmemek üzere... Sabah varmıştım, öğle vakti geldiğinde yanaklarım ağrıyordu... O kadar huzur doldum ki... Sahilde, dalgaların sesiyle, sakinlikte içilen bir bira ve yüzümde bir gülümseme, hala... 

Pek bir romantik, pek şiirsel gözükebilirim. Doğaya bir adım daha yaklaşınca insan, uzun zamandır sakinlikten uzaksa hele, işte böyle oluyor. 


Yediğim, içtiğim çok değil... Pazar'a koşup, güzel köylülerden bir kaç sebze, biraz tarhana, biraz peynir-zeytin kaptım... Bir iki yerde keyifli sohbetlerle yemek yedim ve geldim. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar