Happy Granola Night! Happy New Year! /// Mutlu Yıllar!!!

I have make granola and granola bars for my family and friends as new year gift.
Granola was the main idea but my granny loves granola bars. I bought lot's of glass jars, oatmeal, dried fruits, nuts, honey...

Tomorrow night i will continue to make granolas...










Bu yılbaşı ailem ve arkadaşlarım için granola (müsli) yapmaya karar verdim. Bir sürü cam kavanoz aldım, yulaf ezmesi, kuru yemiş ve meyve alıp akşam granolalarımı yapmaya başladım... Bir tepsiyi de granola bar yapmaya karar verdim. Aslında, ananem için... Granolayı süt, yoğurt vs ile tüketmeye alışkınız, ananem ise süt ürünleri tüketemiyor... 

Bir kaç ufak değişikliklerle birbirinden farklı granolalar yaptım. Kuru meyvalı ve yemişlilere alternatif olarak kendi kuruttuğum elma ve muzlarla da ayrı ayrı granolalar yaptım.

Şeker kullanmamaya çalıştım ama granola bar yaparken esmer şekerden yardım aldım. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise bal bitti. Bir iki kavanozu da balsız ve şekersiz yaptım... Aslında en özendiklerim onlardı; meyveleri özenle doğradım, tek tek tepsiye dizdim ve yakmadan kuruttum...

Aaa, muzu yakmıştım! Sonradan yandı, yulaflarla birlikte çöpe gitti...
İyi geceler. Aa, süprizi kalmadı...






Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar