Mutfaktan yazıyorum...

-->
Burası Teşvikiye, Topağacı’nda bulunan DiVine Brasserie & Jazz Club. Kahvaltı servisiyle güne başlayıp, kimi zaman günlük tatlılar ve günlük yemeklerle devam ediyoruz. Günlük hazırlıklarımızı yetiştirdikten sonra yoğun akşam servisinde ter döküyoruz. Şefim, arkadaşım Efsun (Hacaloğlu). Ben ise “sous chef” olarak  mutfakta pişirme ve pişme hallerindeyim.

Bugünün en güzeli sevgili sevgilimin bana hediye ettiği, el yapımı, Japon bıçağı. Bıçağı kullanmaya korkuyorum. Kullandıktan sonra özenle yıkayıp, kurutuyorum. Şu an kutusunda, mutfağın güvenli bir bölgesinde...  Kai marka bıçağımla şimdilik, sadece piyazlık soğan doğradım.  Kai Kai güzel Kai!!!

Güneri Cıvaoğlu, komşumuzmuş. Kurabiye beklentisiyle bizi ziyaret ettiler.  Biz de “niye kurabiyemiz yok” diye bugün sakızlı ve sakızsız kurabiyeler yaptık. Kurabiyesiz olur mu hiç?! Şöyle ki pek çok ürünümüzü kendimiz yapmaya çalışıyoruz. Kimi zaman ekmek bile yapıyoruz. Ama zaman azlığı ve iş çokluğundan her zaman ekmek çıkartmak mümkün olmuyor.  Bunların yanı sıra mutfakta kullandığımız yağımız, sütümüz, peynirimiz pek özel. Bir kısmını organik ve doğal ürünler satan komşumuzdan alıyoruz. Manavımız ve kasabımız da komşumuz. Dolayısıyla günlük olarak istediğimiz malzemeye ulaşma lüksümüz oluyor. Güzel güzel pişirip, servis ediyoruz.

Bekleriz. Akşamları rezervasyon gerekebiliyor, özellikle haftasonları.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. :) seninkini değildir heralde :) siparişi bir daha bana vermeyin sakın :)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar