Doldurulmuş Domates / Stuffed Tomato

Uzun zamandır yemek yapmıyorum, evde de değilim. Ege'nin bir orasındayım (Bodrum) bir burasındayım (Dikili). Bilgisayarım bile yanımda değil aslında. Şimdi, Dikili'deyim. Deniz 20 adım filan ötemde, dalgaların sesini duyabiliyorum. Yıldızlar tepemde, hava azıcık bulutlu yoksa tek tek yıldızları seçebiliyorum. İki hafta anne ve babamla Bodrum'un tadını çıkarttım. Bu hafta sevgiliyle...

Bir kahvaltı üşengeçliği neticesinde doldurulmuş domatese kavuştum. Beyaz peynir, zeytinyağı ve maydanoz. Kabuklarını soyduğum ve ortasını biraz boşalttığım domatesin içine dolduruldu. Bu kadar! Domates ve peynir ikilisi her zaman favorim olmuştur. Bu şekilde hem ikisi bir arada oldu hem de çok şirin gözüküyor, değil mi?

Domatesler hala lezzetliyken bir de bu şekilde deneyin.



///

We still have delicious tomatoes in this early September. One of favorite food pair is tomato & feta cheese. I peel the tomato and remove the middle to fill mashed feta cheese with olive oil and parsley. Simple and delicious. I recommend you to eat at breakfast. Afiyet olsun!


Yorumlar

Popüler Yayınlar