Black. Siyah. = Coffee. Kahve

Yaratıcılıktan yoksun, sıkıcı ve kimi zaman mutfak çalışma saatlerini yakalayan bir temposu olan bir takım işler içinde kendimi kaybediyorum... Haftasonu etkinlikleri benim için bir vaha! 

Yemekte olduğu gibi kahvede de "yalın ve öz"ü tercih ediyorum; aka "simple is the best". 


Kahve dünyası aldı başını gitti, yakalayana koca bir alkış! Instant kahve dediklerinden yana değilim, asla! Mümkünse (ki bir arkadaşımız sayesinde benim için mümkün!) çekirdeği taze çekilmiş, "black" yani sade bir filtre kahve beni mutlu eder. 

Dışarılarda ise, mümkünse "americano"dan yana şansımı kullanırım, kötüsünü farketmem mümkündür zira aşçılık demek baristayla iyi geçinip, iyi kahve içmek demektir! Kaldı ki, temel seviyede kahve yapmayı biliyorum. 
Neyse... 

22-25 Ekim tarihlerinde Haydarpaşa Garı'nda "İstanbul Kahve Festivali"nin ikincisi düzenleniyor ve biletler hızla tükeniyor! Detaylı bilgi için:


Sabah daha yataktan çıkmadan biletimi aldım, o derece! 



Bu bahaneyle kahve kültürünün coğrafyamızdaki gelişimi ile ilgili yazmış olduğum yazımı da bir okuyun derim:  Siyah İçecek




Yorumlar

Popüler Yayınlar