Erik Turşusu - Tarif içermez...

Tarifi 1-2 hafta sonra ekleyeceğim, denemenin sonucuna göre...

Turşu fanatiği olmayan biri olarak, erik turşusuyla tanışmamın da geç olmasını normal karşılarsınız, değil mi? Neyse, geç olsun da güç olmasın...

Bu güzel, leziz erikleri bahçeden topladım. Henüz sertken turşuyu kurmanın önemli olduğunu hatırlatırım.

Tarifi internetten yaptığım çeşitli araştırmalar neticesinde 3 reçetenin karışımından ortaya çıkardım. İlk kez denediğim tariflerin çoğunu en azından 3 reçeteyi karşılaştırıp, derleyip uyguluyorum. Ya da direk bir kaynaktan elde edildiyse, dip not olarak kaynakçayı iliştiriyorum. Basit tarifler bile olsa, kendimden bir şey katmayı, oradan buradan arak yapmamayı, mutlaka ve mutlaka tadına bakmış olmayı bu blogda prensip haline getirdim... Sabırla turşumu beklerken, elindeki eriği yumuşamadan turşu kurmak isteyen olursa, mutlulukla paylaşabilirim. Ay ne güzel, sevdiğimiz her şeyin turşusunu kuralım :)

Tarif: Erik Turşusu tarifi

Yorumlar

Popüler Yayınlar