Recipe / Reçete 14: Pazılı Havuç

Pek basit ve hafif ve de lezzetli.
4-5 adet havuçla ya da istediğiniz kadarıyla yapılabilir.
Havuçları ince ve küçük parçalar halinde doğradım, zeytinyağına atıverdim. Sonra, çekilmiş tane karabiber ekledim, bir miktar da tuz. Bu kadar.
Havuçları kavururken 2 pazı yaprağını yıkadım. Kalın saplarını da doğrayıp, kavrulmakta olan havuca ekledim. Kavrulduktan sonra tabağıma aldım. Özenle doğradığım pazı yapraklarını yaklaşık 30 saniye kavurduktan sonra havuçlarıma ekledim. Son olarak çörek otu serptim. Siz mecbur değilsiniz. Ama pazısız kavrulmuş havuçla daha da güzel olduğunu belirtmem lazım...




This light and easy recipe is very very delicious.
Slice 4-5 carrots into thin pieces. Parch with olive oil. Don't forget to add grinded blackpepper and salt. Slice chard leaves and stalk. Add only the stalks into the parching carrots. After a few minutes your carrots will be cooked. Put them into your serving plate and parch your chards for 30 minutes and then add them onto the carrots. I, myself love blackseed with salads, vegetables and cheeses. Recommended to add some blackseed...

Yorumlar

Popüler Yayınlar