Şimdi Okullu Olduk...

Evet, evet... Önümüzdeki 6 ayın sonunda, umuyorum ki ekmeğimi kazanacağım işi yapabilecek hale geleeğim. Yani, ayın sonunda "ben profesyonel değilim" laflarına sığınamayacağım. Belki pek bir şey yazamayacağım da ya da istediğim araştırmaları yapmak için çok vaktim olmayacak ama olsun artık ben okulluyum.

Okulum neresi mi? İstanbul Culinary Institute. 3 ay boyunca Kadir Has Üniversitesi'ndeki mutfakta yoğurulacağım. Sonraki 3 ay Tepebaşı'ndaki İstanbul Culinary Institute mutfağına gireceğim. 3 ay sonra yemeğe bekliyorum. 

Bu arada, şu an orada lavantalı créme brulée var. Nasıldır bilmem ama lavantalı tatlılara bayılabiliyorum. En yakın zamanda tadına bakmam, bayılırsam tekrar tatmam lazım... 

Istanbul Culinary Institute

Ek olarak, benden önceki dönem eğitim alan ve şu an mutfak stajında olan bir aşçı adayı gün be gün neler yaptıklarını bir blog'da yazmış. Ben de heyecanla takip ettim. Okuyun bakalım:
http://dogacanmutfakta.tumblr.com/

Yorumlar

Popüler Yayınlar