Et güzelse, güzel pişmişse sevilir...

Alttaki ıspanak salatası aslında bonfileye eşlik etti; leziz tava sosuyla birlikte... Tava sosunu okulda ve stajda çok yaptık. Bir süredir evde pişirmiyordum. Biraz unuttuğumu itiraf etmeliyim. Aslında unutulacak bir şey yok ama sosun bir miktar kesildiğini görebilirsiniz. Çünkü o akşam 5 kişiye et pişirdim. Bir kaç denemeden sonra belki de tavada leziz bir bonfile pişirmeyi paylaşabilirim. Ancak sorularınız olursa bu konuda yardımcı olurum.

Başlığa gelince; evet ben et sevmezdim. Okulda mecburen yedim hem de ne yedim... Et güzelse ve doğru pişmişse lezzetlidir. Mesela yukardaki et aslında iyi pişmiş, en azından orta pişse daha da leziz olacaktı ama anneler, babalar, ananeler iyi pişmiş et severler genelde, en azından bizim evde...

Yorumlar

  1. Nefis gorunuyor.

    YanıtlaSil
  2. Emreciğim, çorba olsaydı bir de... :))))
    Çok teşekkür ederim bu arada...

    YanıtlaSil
  3. Onden, kabakli mercimek corbasi cok iyi gider. MMmmmm

    YanıtlaSil
  4. :)
    az emre çorbası olsa...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar